Τετάρτη 24 Αυγούστου 2016

Ενημερωτική επιστολή

Μένη Καρανίκα
Ζωγράφος / Χειροποίητο κόσμημα
Φίλες και φίλοι

Έκλεισα σχεδόν 6 χρόνια τηλεοπτικής παρουσίας με χειροποίητα κοσμήματα. Η αγάπη και η εμπιστοσύνη σας μου έδωσαν τη δύναμη της δημιουργίας.

Τα κοσμήματα μου χειροποίητα μόνο από εμένα και πάντα με ορυκτούς λίθους ποιότητας και ασήμι 925.

Σας ενημερώνω ότι ως καλλιτέχνης δεν έχω σχέση με το εμπόριο των ψευδοκοσμημάτων που πωλούνται σε κάποια καταστήματα ή μέσω ορισμένων τηλεπωλήσεων.

Ότι δημιουργώ γίνεται με πολύ μεράκι, σεβασμό κι εντιμότητα.

Η νέα τηλεοπτική σεζόν θα ξεκινήσει 04/09/2016 ημέρα Κυριακή στο Channel 9, με νέα ώρα 18:30.

Μέσω της σελίδας μου στο Facebook έχει ξεκινήσει διαγωνισμός, ο οποίος θα λάβει τέλος 22/09/2016.

Δώρο για μια τυχερή ή τυχερό ένα κόσμημα αξίας, με εκτίμηση 850,00 ευρώ από ασήμι 925 επίχρυσο και ορυκτούς λίθους αχάτη, νεφρίτη, αιματίτη επίχρυσο.

Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την προτίμηση σας.

Με αγάπη κι εκτίμηση

Μένη Καρανίκα
Ζωγράφος / χειροποίητο κόσμημα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου